A música ajuda ao desenvolvimento cerebral a nível de córtice frontal, parietal, prefrontal, cerebelo, lóbulo temporal, área de Wernike, de Broca… e por isso em alguns hospitais é empregada já por fim nas unidades de neonatologia para ajudar ao ritmo cardiaco e respiratório dos bebés prematuros. Isto aprendemo-lo graças a Lua Auel Rougier Pedreira, que foi criada na incubadora junto a um aparatinho de música rosa que mercamos para a unidade neonatal de Corunha (no Teresa Herrera) e para os seus vizinhos nenos-as prematuros.
Lua Auel (auel=vento em bretom) come e fai os seus exercícios de fisioterapia e de Feldenkrais com música e surprendentemente para todos-as tem a capacidade de selecçom e filtro gustativo com esta arte.
Posto que a música está a abrir janelas no seu mundo cerebral, e nós aprendemos com ela, sentimos a responsabilidade de compartilhar as suas músicas, AS MÚSICAS DE AUEL, as que a fam emocionar-se, reter melhor a tetina, dormir, concentrar-se…. para assim intentar ajudar a outras crianças, a mais e pais nesta situaçom e para dar conta e luz na escuridade aos profissionais médicos de hospitais, da psicologia, filosofia, musicoterapia, músicos e artistas em geral. Tanto que se subestima esta arte abstracta cada vez mais longe do ócio e tempo livre e cada vez mais próxima da saúde para quem se deixa sentir e escuitar.
Neste lugar do vento iremos escuitando e analisando desde o nosso humilde parecer por que uma cançom promove uma acçom ou outra, qual é o seu efeito, e convidamos-vos a escuitá-la e mirá-la com nós.
Abrimos as Músicas de Auel coa primeira cançom que lhe foi cantada a Lua (fora do útero) por uma enfermeira no dia do seu nascimento no HULA.
É de José Castro, Chané, um dos três mais grandes compositores do nacionalismo galego que se fixo amigo de Curros Enríquez em Cuba, ao que lle musicou quatro temas.
Escuitamos “Os teus ollos” . Deixamos aqui a versom de Uxía, com quem é de ser abrir Músicas de Auel. É ela uma das tias que mais acola e mais lhe canta.
Foto de cabeçalho: AGAL.
You might also like
More from Música
“Os puntos do impacto”: poema Álex Mene e Margarida Mariño
“Os puntos do impacto”: poema Álex Mene e Margarida Mariño
Ipseidade, tautegoria, improvisação: Depaisagens de Sei Miguel
No fluir do som, quando desdobrado livre de constrangimentos, emerge a diferença. É por isso que, nas músicas improvisadas, reside …